poniedziałek, 3 sierpnia 2015

KOGUTEK PODRZUTEK

W outlecie tkanin kupiłam różne kawałki mateiałów w podobnym odcieniu. Niektóre mają defekt (dziury, nierówny wzór etc. ) , jednakże świetnie nadają się na kawałki do patchworku.



Wpadłam na pomysł ściereczek kuchennych z "obrazkiem", na poczatku myślałam o serduszkach, ale  kogut wydawał mi się ciekawszy ze względu na ilość kolorowych elementów jakie mogłam wykorzystać.  Odrysowałam części na tekturze, wyciełam szablony od ktorych odrysowałam potrzebne kształty. Każdy kawałek podporządkowałam danej tkaninie by uzyskać efekt przyjemny dla oka. 




Wycięte kawałki koguta ułożyłam na ściereczce i przyszyłam na maszynie dużym zygzakiem. 
I tak oto powstała ściereczka kuchanna a'la patchwork.


 


Kolejne wykonane z czerwono - pomarańczowych tkanin.




W bardzo łatwy sposób z niepotrzebnych kawałków tkanin lub ze starych koszul można zrobić takie kolorowe cudeńko. 






Miłego oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz